"Schema"

Hej !
Nu ska jag visa "Schemat" som vi nu från början ska gå efter :)
Dag 1 - Info om mig
Dag 2 - Info om stallet där jag rider
Dag 3 - Min fritid då jag inte är i stallet
Dag 4 - Hur mitt hästintresse startade
Dag 5 - Vad jag gör då jag sitter vid datorn ;p
Dag 6 - Mina vänner och jag
Dag 7 - Min utrustning

Börjar med detta schemat imorgon :)
Namnets betydelse: Vi tänkte först heta "ponnymupparna" men vi ville inte härma dressyrmupparna, och för ett tag sen så kallade vi varandra för muppburkar så då fick det bli burkarna :p
Nu är jag hos sanna som är den andra burken, hihi. Jag ska sova där tills imorgon :) Imorgon ska vi åka bob efter skotern och vi kommer dööö ! haha ! Sanna leker med sin kamera och försöker ta CP kort på mig och sig själv men hon lyckas typ bara på sig själv :P Nu fick hon för sig att hon skulle hänga upp ett foto på sin tydligen "underbara" klass. Och nu fick hon för sig att hon skulle spela på min mobil :p Har en Galaxy 5 och där har jag ett spel som heter  "PapiJump" och nu försöker hon slå mitt rekord :o Det kommer inte gå sanna, säger jag bara !
Nu måste vi tydligen stänga datorn så....
Kram Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0