Gästbloggare

Hej!

Moa ifrån http://moaalfredsson.blogg.se här.

Ni kanske känner igen mig?

 

För er som inte gör det , så kan jag presentera mig litegrann...

 

Jag heter Moa, är en så kallad "häst-tjej" på 13 , snart 14 år.

Jag har aldrig haft en egen ponny, men jag har ridit på ridskola sen jag var 8 år. Har även under tiden hunnit med att rida och sköta lite olika ponnyer på fritiden. Just nu har jag en sköthäst som heter Bubban , min lilla tjej...

Bubban och jag är riktiga vänner, och vi har faktiskt en sak gemensamt. Båda ÄLSKAR hoppning, vi är lika galna båda två ;)

 

vill ni veta mer om mig och bubban?

Kika in på min blogg då - http://moaalfredsson.blogg.se/ , just nu kan ni även önska inlägg på min blogg!

 

Att jag gästbloggar på denna blogg, är för att ena tjejen som "driver" denna blogg frågade om jag ville göra det, och det gjorde jag ju såklart. Vill du kanske att jag gästbloggar litegrann på din blogg? då kan du alltid fråga mig!

du hittar mig på bilddagboken vid namnet PonniGalen , även på min blogg!

 

Jag gillar även att fota, så jag bjussar på en ganska usel bild, men ändå...

 

 

Kram Moa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0