Dag 5 - Vad jag gör då jag sitter vid datorn

Då jag sitter vid datorn är det första jag gör är att logga in på BDB. Sen så kollar jag ifall jag har kommentarer och på nya bilder. Sen brukar jag kolla på olika hästbloggar, då jag kollat på de loggar jag in på blogg.se och skriver ett inlägg. Sen så kollar ju efter nått nytt på bdb under hela tiden min dator är på. Är ofta inne på msn och chattar med vänner och nära kompisar :p Ibland så ritar jag nått i gimp 2.6.8 eller i paint, eller redigerar bilder. :)
Ibland om man har tråkigt så typ spelar man nått lite spel, lyssnar på musik och bara sitter. Det är inte så mkt men iaf :p
Någon som har bra hästbloggar man kan följa ?
Kram Julia ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: okej, lägger till dig på direkten! :D

2011-01-23 @ 10:08:07
URL: http://fjordyy.webblogg.se/
Postat av: Emelie Jansson

sv: kan tyvärr inte lägga till dig, du har inte bloglovin eller?...

2011-01-23 @ 10:09:02
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0