Dag 4 - Hur mitt hästintresse startade


Ja, man kan säga att jag är typ född på hästryggen ungefär. Jag har alltid älskat hästar och kommer alltid att göra det. Min största dröm som många andra hästälskares är ju att få en egen ponny/häst.
Första gången jag red själv utan att någon ledde var på Alne herrgård och där hade jag min första älsklings häst. Han hette Nero, nu vet jag dock inte om han lever. :( Men men....
sen då jag var ungefär 6-7 år så började jag på ÖOR´s ridskola som jag fortfarande är kvar på :)
Det var inte världens längsta inlägg men iaf :)

Kram Julia ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nero dog 2009 :( han fick benproblem.

2011-06-13 @ 16:14:42
URL: http://pernillaostlund.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0