Dag 3 - Min fritid då jag inte är i stallet

Hej !

Hos pappa / under dagen.

Ja, då jag inte är i stallet är jag i skolan på dagarna mellan måndag och fredag. när jag kommer hem då så MÅSTE jag hälsa på min lillebror Sixten som är runt 7 månader för annars blir han ledsen :( men om man hälsar på honom då blir han JÄTTEEEE glad :) Sen äter man väl nått, tar med sig väskan och går upp på rummet. Då man kommit upp gör man läxan/sitter vid datorn.
Är även ute och har kul :p
Hos mamma.
Då jag kommer hem tar jag nått att äta går upp på mitt rum och gör läxan / sitter vid datorn. för det mesta så brukar Neos kompis Jens komma så då måste man ju komma på nått åt dom att göra eller så är man ute och roar sig :)
Annars är jag typ med kompisar :)

Kram Julia ♥
(liten bild bara för att)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0