dag 1 - info om mig

'
hejhej ! sanna heter jag
jag är en glad och sprallig tjej som är född på BB i örnsköldsvik den 7 november år 1998
jag bor lite utanför Husum,jag bor i en familj med 5 pers inkusive mig :) , min mamma,pappa och mina två bröder
jag har två kaniner.dom heter vitnos och guldis,dom ska fylla 5 iår.Mina intressen är att : rida,åka skoter och slalom,fotboll och fotografering.Min kamera är en Canon Powershot A3000 IS,den fotar jag tex : djur , natur eller människor,jag älskar att smsa.helt crazy i det ;).jag går i klass 6 på Husumskolan.Vi är 26 styckeni klassen.Har väl inget mer att skriva.Förutom att jag tycker om att blogga med :).
min kamera :)           mina kaniner :]
kram sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0