Dag 1 - Info om mig


Hej !
Det är jag som är Julia :)
Jag är en glad och positiv (ibland väldigt NEGATIV :o) tjej som bor en ganska bra bit utanför (d)ö-vik :] Jag är 12 år (fyller 13 i år ) bor med min pappa, Rebecca (hans fru) och mina 2 småbröder :) Hos mamma bor jag med henne, Håkan (hennes nya) 1 lille bror och 2 bonus store bröder :) Mina intressen är: rida, fota, sitta vis datorn :p o kanske lite redigering av lite bilder och viktigast av allt ! BLOGGA ! :D Jag har en katt hos pappa som är en "Gringo" typ :p Menmen.... Hon är iaf jätte busig :)  Älskar henne jätte mycke iaf ! :) Min kamera jag fotar med är en Casion Exilim CCD Shift Stabilization EX-z270 (långt namn ja jag vet ! :o)
Får komma bild på katten en annan dag för jag sitter vi den andra burken sannas dator :p Om det är nått mer ni undrar över så är det bara kommentera :)
Kram Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0