Bjästa :D

Hej hej !
Jag hade jätte kul igår MEN jag hade lite för kul så jag glömde att fota D:!
Jätte ledsen ! :'( Sorry !
Men jag MÅSTE bättra mig då det gäller fotandet :)
Menmen...
Idag har man då som vanligt vart i skolan men idag så kom det en "gubbe" om jag får kalla det så :p Så typ hade en kurs om styrelsen för oss som ska vara med i våran skol IF. Gjorde lite saker och missade gympan (tur för har typ kramp i ben och rumpa :p) Men iaf så typ missade vi hela skoldan :p
Ikväll händer inte så mkt.....
Blir  väl typ chatta med kompisar på msn och så vidare. Kanska tråkigt ja jag vet :p
Men men..... här kan man ju inte sitta hela dagen :p Har ju fett tråkigt läxa att göra :p

Kram Julia ♥

(GLÖM INTE!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni egna hästar? ^^ (svara gärna i ett inlägg på eran blogg) Va gärna med i häst-testet på min blogg ;)<3

2011-01-27 @ 15:32:42
URL: http://capint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0