svar på frågestund

Anonym om Frågestund med Julia:
1. När började du rida?
2. Hade du någon annan favorithäst innan Hunter?
3. Vem tycker du mest om efter Hunter?

Kmr inte på nåt mer men jaa, skriver kanske mer sen:)

Svar: 1. jag började rida då jag var ungefär 2-4 år.
2. Ja, först gillade jag en ponny som heter prix men såfort han började kasta av folk blev jag lite rädd för att rida honom för han var den första som kastade av mig så jag svimmade :o Men efter honom så gillade jag en ponny som heter tarras, han står inte på ridskolan mer men han var min favvo då. Och Hunter blev min favorit då vi vann våran första tävling tsm :D
3. Efter Hunter gillar jag nog Allegro och Bomerang (Bommer).

Sanna om Frågestund med Julia:
hejhej!!

hur startade ditt hästintresse?
vem var din "första" kärlek?
vad planerar du att göra i framtiden?
vad har du för kamera och mobil?

haha allt jag undrar :)

Svar: Ja mitt häst intresse startade nog med att jag såg en häst/ponny då jag åkte bil och sa till mamma att jag ville rida och då som tur var så hanns det en herrgård väldigt nära där jag bodde så jag brukade åka dit och rida ungefär var 3:e lördag på en ponny som heter/hette (vet inte om han fortfarande lever...) Nero. Red även en ponny några gånger som hette (vet att man avlivade henne :'(. ) Beltrix.

Hummmmm.... "Min första" kärlek ? Det var nog en kille som jag var ihop med på dagis :p Han heter Kalle och ahn hade en tvillingbror som heter Nisse och jag kom ihåg att de fick inte hoppa i soffan hemma så då gorde dom det hemma hon mig :p

I framtiden planerar jag nog att typ köpa egen häst/ponny och så :) Tävla lite kanske :D

Jag har en kamera med jätte långt namn :p men iaf, den heter: Casion Exilim Shift Stabilization EX-Z270 (jätte lång ja, jag vet :p) Och mobilen jag har heter Samsung Galaxy 5 :)


Tack för frågorna och hoppas att ni fick de svar ni ville :) Anars är det bara att kommentera igen om det är nått ni inte fattade :p

Kram Julia ♥


Min älskling Hunter ♥♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Rebecka

söt :)

2011-03-26 @ 11:55:04
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0