Svar från FRÅGESTUNDEN :)

Jaoo, här kommer svaren till era frågor.

Anonym om frågestund med Cecillia:


Fråga 1: Vilken är häst är din favorit häst?


Svar: Min favorit häst är Granit<3

Fråga 2: Vilken häst tycker du minst om på ÖOR?

Svar: Hmmm...Jag gillar ju alla men om jag ska välja en är det nog...Mimmi :D.

Ida:) om frågestund med Cecillia.

Fråga 1: Vad gillar du bäst med att rida?

Svar: Jaa du, det är väl känslan att bli ett med hästen. Att veta att hästen litar på dig. Men jag gillar ju allt som har med ridning att göra :D Så, jaa.





Det var svaren på era frågor<3


Hare gött :*





Kram/ Cecillia ♥

Kommentarer
Postat av: Ida:)

:D

2011-02-13 @ 10:55:26
URL: http://iddaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0